Maak van de nood ....

Dichterbijblij

MAAK VAN
DE NOOD ....

Een deugd !
Om te verwerven
de eeuwige jeugd !!


Over dit gedicht 

Geplaatst op: 03-06-2026

Gedicht beoordelen

Gemiddelde cijfer: 0
Aantal beoordelingen: 0

Over deze dichter

Dichterbijblij (Actief sinds: 03-12-2019)

Informatie bij het gedicht

Dit deed ik mijn hele leven en met succes ! Vele ontdekkingen op gezondheidsgebied. Waar universitairen doorgaans te weinig scoorden ! De praktijk ging voor, de theorie kwam 40/50 jaar later ! Is niet zo belangrijk, mag niet te complex worden en is nooit sluitend, vanwege de oneindigheid, en juist daarom volmaakt !


© Op dit gedicht 'Maak van de nood ....' van Dichterbijblij zijn auteursrechten van toepassing. Het gedicht is onder auteursrechtelijke bescherming geplaatst op Dichters.nl.