Maak van de nood ....
MAAK VAN
DE NOOD ....
Een deugd !
Om te verwerven
de eeuwige jeugd !!
Over dit gedicht
Geplaatst op: 03-06-2026
Over deze dichter
Dichterbijblij (Actief sinds: 03-12-2019)
Informatie bij het gedicht
Dit deed ik mijn hele leven en met succes ! Vele ontdekkingen op gezondheidsgebied. Waar universitairen doorgaans te weinig scoorden ! De praktijk ging voor, de theorie kwam 40/50 jaar later ! Is niet zo belangrijk, mag niet te complex worden en is nooit sluitend, vanwege de oneindigheid, en juist daarom volmaakt !
© Op dit gedicht 'Maak van de nood ....' van Dichterbijblij zijn auteursrechten van toepassing. Het gedicht is onder auteursrechtelijke bescherming geplaatst op Dichters.nl.