Ilse

L.J.

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk.
Ondanks alles zag ik jou als een warm & prachtig geschenk.
Jouw liefde, jouw woorden, jouw geur, jouw tijd.
Al ben je er niet meer, toch staan we voor altijd bij elkaar in het krijt.

Jouw buien konden donker en duister zijn.
En ja soms kwam dat ook door de hoeveelheid wijn ;-)
Maar wat heb ik met jou gelachen, gepraat en geleefd.
Nooit zal ik ik vergeten wat wij samen hebben beleefd.

Jij liet mij achter, in stukjes op de grond.
Ik dacht dat ik mijzelf nooit meer bij elkaar vond.
Na een hele poos heb ik mezelf opnieuw in elkaar gezet.
Dit keer ben ik blijven staan en weet dat ik het alleen ook red.


Over dit gedicht 

Geplaatst op: 08-01-2026

Gedicht beoordelen

Gemiddelde cijfer: 0
Aantal beoordelingen: 0

Over deze dichter

L.J. (Actief sinds: 26-06-2024)


© Op dit gedicht 'Ilse' van L.J. zijn auteursrechten van toepassing. Het gedicht is onder auteursrechtelijke bescherming geplaatst op Dichters.nl.