Tosti

Vrouwke

Tosti ham/kaas,
ik loop langs de Maas.
Ik voel de kou
en denk aan jou.
Even naar een cafeetje
voor een theetje
en jou erbij
jij lieve hij.

==============einde======einde=================


Over dit gedicht 

Geplaatst op: 18-01-2025

Gedicht beoordelen

Gemiddelde cijfer: 8
Aantal beoordelingen: 1

Over deze dichter

Vrouwke (Actief sinds: 17-09-2020)

Informatie bij het gedicht

2025


© Op dit gedicht 'Tosti' van Vrouwke zijn auteursrechten van toepassing. Het gedicht is onder auteursrechtelijke bescherming geplaatst op Dichters.nl.