Het gemis ....
HET GEMIS ....
Zèlf, grotendeels aanvullen !
Groot, zwaar werk,
Diamant-beloning, zich
gegarandeerd, bijtijds
aan jou zal gaan onthullen !
Zinloos bestaat niet !
Jezelf overwinnen
is yoga-meesterlijk
gaan beginnen !!
Over dit gedicht
Geplaatst op: 26-10-2025
Over deze dichter
Dichterbijblij (Actief sinds: 03-12-2019)
Informatie bij het gedicht
Het is te vergelijken met rouw-verwerking, waarvan ik ervaringsdeskundige ben geworden en ik kan verzekeren, dat na vele jaren, jou een onvoorstelbare beloning wordt gegeven, omdat je zelf hebt moeten aanvullen, dat enorme gemis en je daardoor gegroeid bent en dat terug ziende, toch nooit had willen missen ! De Liefde daartoe is oneindig groot !
© Op dit gedicht 'Het gemis ....' van Dichterbijblij zijn auteursrechten van toepassing. Het gedicht is onder auteursrechtelijke bescherming geplaatst op Dichters.nl.