Leef ik wel?
Ik leef in mijzelf, maar ik heb mij niet gevonden nog
Ik leef in dit leven maar ik heb mij niet gevonden nog
Ik leef keer op keer, de manier waarop, ik doe maar wat
Het gaat zoals het gaat, waar gaan we heen?
Waar ga ik heen, en waar moet ik heen?
Als ik ergens heen ga, weet ik dan dat ik alleen ga?
Met wie ga ik allemaal, of ben ik alleen?
Adoptie is leven, maar niet weten waarheen leven
Het is onder mijn huid, het gaat in mij, het is nooit voorbij.
Niets gaat voorbij. Het is nooit van mij of voor mij
Ik heb mezelf nog niet gevonden, nog niet, en het gaat niet gebeuren
In dit leven, heb ik mezelf nog niet gevonden, nog niet het gaat niet gebeuren.
Over dit gedicht
Geplaatst op: 05-01-2025
Over deze dichter
adoptie uitvergroot (Actief sinds: 30-12-2015)
Informatie bij het gedicht
Besta je bij adoptie echt? Dat is de vraag.
© Op dit gedicht 'Leef ik wel?' van adoptie uitvergroot zijn auteursrechten van toepassing. Het gedicht is onder auteursrechtelijke bescherming geplaatst op Dichters.nl.