Niets te doen?!

Dakoyria

Zo, volkomen passief zittend, lijkt het alsof ik
totaal niets te doen heb... Ik kijk maar eens om
me heen en het terdege besef!
Vanmiddag komt de gewenste pedicure en ik
ontvang haar graag in een geordend huis, dus
ik moet wel maar wil tegelijkertijd niet Het is zo
dat grieperigheid houdt me op mijn plek zonder
verder geruis.

Dakoyria, 19-9-2024.


Over dit gedicht 

Geplaatst op: 19-09-2024

Gedicht beoordelen

Gemiddelde cijfer: 0
Aantal beoordelingen: 0

Over deze dichter

Dakoyria (Actief sinds: 08-11-2015)


© Op dit gedicht 'Niets te doen?!' van Dakoyria zijn auteursrechten van toepassing. Het gedicht is onder auteursrechtelijke bescherming geplaatst op Dichters.nl.